Ask, Answer, Ask
Erste Seite | « | 1 ... 62 | 63 | 64 | 65 | 66 ... 100 | » | Letzte
[ Nach unten | Zum letzten Beitrag | Thema abonnieren | Neueste Beiträge zuerst ]
Re: Ask, Answer, Ask
von Tauron am 21.04.2020 16:04Nein, nicht einmal einen Schoko-Osterhasen.
Trinkst du auch gerade Tee?
Fanuilos, le linnathon
Immerweiße, zu Dir singen- werde- ich
(von JRR Tolkien)
von CheshireCat_86 am 21.04.2020 18:56Alice asked the Cheshire Cat, who was sitting in a tree, "Can you show me the right direction?" The cat asked, "That depends on where you want to end up?" "I don't know where I want to end up" Alice answered. "Then," said the cat, "it really doesn't matter which direction you take, does it?"
~Lewis Carroll, Alice's Adventures In Wonderland~
von Tauron am 21.04.2020 19:29Nein
Schreibst du gerne mit Tinte?
Fanuilos, le linnathon
(von JRR Tolkien)
von Herr_Nacht am 23.04.2020 19:26
Stephen King
von CheshireCat_86 am 23.04.2020 21:36Alice asked the Cheshire Cat, who was sitting in a tree, "Can you show me the right direction?" The cat asked, "That depends on where you want to end up?" "I don't know where I want to end up" Alice answered. "Then," said the cat, "it really doesn't matter which direction you take, does it?"
von Herr_Nacht am 24.04.2020 09:11
Stephen King
von Tauron am 24.04.2020 14:33 Die 18 Jährige Audrey Hepburn.
Könntest du dir vorstellen, eine Weile in einer Mondkolonie zu leben?
Fanuilos, le linnathon
(von JRR Tolkien)
von VHeather am 24.04.2020 17:49Re: Ask, Answer, Ask
von Hamsterchen am 24.04.2020 18:46Sie wäre knallbunt und würde nur die obere Hälfte meines Gesichts verdecken. Es würden so Federn oben rausschauen und unten sollen Perlen drannhängen.
Wenn du in einer unendlichen Zeitschleife von 24 Stunden festhängen würdest, was soll in diesen 24 Stunden passieren?
"People ask me why I wear veils. I reply, I am mourning. Mourning what? Well I figure something shitty must be going on somewhere."
- Lady Gaga
von CheshireCat_86 am 24.04.2020 21:06Alice asked the Cheshire Cat, who was sitting in a tree, "Can you show me the right direction?" The cat asked, "That depends on where you want to end up?" "I don't know where I want to end up" Alice answered. "Then," said the cat, "it really doesn't matter which direction you take, does it?"