Der erste Gedanke zum User über dir
Erste Seite | « | 1 ... 1120 | 1121 | 1122 | 1123 | 1124 ... 1570 | » | Letzte
[ Nach unten | Zum letzten Beitrag | Thema abonnieren | Neueste Beiträge zuerst ]
Re: Der erste Gedanke zum User über dir
von CheshireCat_86 am 13.03.2021 22:51Mag die Katze auch wenn sie manchmal nervig ist^^;;;
Alice asked the Cheshire Cat, who was sitting in a tree, "Can you show me the right direction?" The cat asked, "That depends on where you want to end up?" "I don't know where I want to end up" Alice answered. "Then," said the cat, "it really doesn't matter which direction you take, does it?"
~Lewis Carroll, Alice's Adventures In Wonderland~
von hellgirl am 13.03.2021 22:52Mag Alice im Wunderland xD
Happiness is an illusion
von CheshireCat_86 am 13.03.2021 22:53Ich mag dein PIC! *___*
Alice asked the Cheshire Cat, who was sitting in a tree, "Can you show me the right direction?" The cat asked, "That depends on where you want to end up?" "I don't know where I want to end up" Alice answered. "Then," said the cat, "it really doesn't matter which direction you take, does it?"
von NYxUlric am 13.03.2021 22:54Bei deinem Profilbild denke ich immer an das Game Alice Madness Returns xD
von CheshireCat_86 am 13.03.2021 22:56Alice asked the Cheshire Cat, who was sitting in a tree, "Can you show me the right direction?" The cat asked, "That depends on where you want to end up?" "I don't know where I want to end up" Alice answered. "Then," said the cat, "it really doesn't matter which direction you take, does it?"
von Lili am 13.03.2021 23:02Aber das ist doch die Grinse-Katze aus der Zeichentrickserie, die aus Alice Madness Returns sieht doch ganz anders aus. ><
von NYxUlric am 13.03.2021 23:05Aber es erinnerte mich an das Game xD
von NYxUlric am 13.03.2021 23:13ich gucke ja auch einen Film